×
Віртуальна Політична Кухня (ВПК)

Приватна територія необмеженого доступу

file Питання ГО «ВПО «Східний корпус»: Перевірка нелегальних перевізників

  • Вічеслав
  • Вічеслав аватар Автор теми
  • Оффлайн
  • Адміністратор
  • Адміністратор
  • Україна - понад усе!
Більше
03 черв. 2017 23:12 #2441 від Вічеслав
Денис Сокур
18 травня 2017
Вчера на канале СТС вышла передача «Даю слово» в которой мы вместе с руководителем Всеукраинской ГО «Східний корпус» Олегом Ширяевым поделились виденьем развития и работы нашей общественной организации.

Если коротко по пунктам то:
- «Східний корпус» видит серьезную проблему в функционировании троллейбусного парка в городе Сумы – от договорняков до откровенных диверсий в виде заливания в троллейбусы сомнительного масла и вывода потом их из строя, в результате чего страдают самые незащищенные слои населения – особенно пенсионеры. Мы сейчас собираем аналитику по этому вопросу и если ситуация не измениться, будем вынуждены перейти к более конструктивным мерам.
- Тема с междугородними перевозками – не закрыта! Будем переводить работу в правовое русло. Ведь тут в чем проблема – согласно законодательству Украины на регулярные перевозки должны проходить конкурс, чтобы эту работу, по идее, делали самые эффективные предприниматели. У нас же годами эта ситуация неурегулированная, так как никто права перевозить по маршруту «Сумы-Киев» этим людям не давал. Объясню еще проще – вы открыли магазин, заплатили огромную аренду, все налоги, выделили место для парковки, а тут в один прекрасный день приходит какой-то прохиндей и ставит торговую палатку возле вас и начинает торговать такими же продуктами – вроде бы он тоже как предприниматель платит налог – но, есть одно но. За аренду он не платит, за коммунальные услуги не платит, сервиса у него никакого, да и случись что – он просто соберет свои вещички и поминай как звали – а что прикажете делать в этом случае тому предпринимателю который действительно вложился в это дело, постарался сделать бизнес цивилизованным, согласно определенным стандартам? К чему это все ведет? Если мы не изменим ситуацию – уж точно не к Европе. Да, и при этом мы понимаем, что так просто никто от такой халявы отказываться не будет, переводя свою работу в законное русло…
- Для систематизации заявок и улучшению работы, наша организация открыла телефон горячей линии, по которому сумчане могут обращаться с соответствующими важными вопросами: 050 200 75 79 !
- Сегодня «Східний корпус» - самая популярная общественная организация в «Сумах». При этом мы стараемся работать и привлекать к нашей деятельности самые широкие слои населения. Если костяк нашей организации составляют ребята-ветераны АТО, то сейчас мы стараемся привлечь также и просто сумчан, неравнодушных к судьбе нашего города. Уже приступили к формированию женских групп, которые бы помогали нам в различных волонтерских мероприятиях. Так что желающие присоединиться к нам (как девушки так и ребята) могут обратиться или на официальных страницах в Фейсбук или по телефону 050 200 75 79 ! Мы гарантируем возможность самореализации и просто крепкую дружбу!

Будь-ласка, Увійти або Відкрити рахунок, щоб приєднатись до розмови.

  • Вічеслав
  • Вічеслав аватар Автор теми
  • Оффлайн
  • Адміністратор
  • Адміністратор
  • Україна - понад усе!
Більше
13 трав. 2017 23:23 - 13 трав. 2017 23:35 #2421 від Вічеслав
В цьому стилі відвертої брехні важко не впізнати авторства. Кожний може порівняти як воно було, і як пишуть безіменні слимаки з відомої помийки.


Східний (в) корпус або атошо!
П'ятниця, 12 Травня, 2017

На політичному небосхилі Сумщини запалилася нова зірка – організація «Східний корпус». Зірка ця позиціонує себе, як націоналістичну, однак поведінкою та риторикою дуже схожа на ті зірки, які «набивають» собі кримінальні авторитети.

Останнім «подвигом» активістів «Східного корпусу» стала бійка в міськраді, коли стався напад на депутата Андрія Крамченкова.



Звідки корпус

Перші згадки про «Східний корпус» у Сумах з’являються восени 2016 року, коли повідомляється про відкриття цієї організації. В новині у «Панорами» згадується, що «Східний корпус» був створений у Харкові, щоб «захищати Україну від тероризму та сепаратизму», а в склад його входять «бувші та діючі спортсмени», а діяльність базується на традиціях українського козацтва. Презентація організації відбувалася у БК Фрунзе, на заході був присутній тодішній голова Сумської облради Семен Салатенко, чомусь у камуфляжі. Організацією вже тоді керував Денис Сокур, який так розповів «SumyToday» про свою кар’єру: «Приїхав голова «Східного корпусу» Харкова… і призначив мене на посаду голови Сумського осередку».

У Харкові існує рота поліції з назвою «Східний корпус» , але пан Сокур запевняє, що його організація з МВС не пов’язана, хоч має однакову символіку: козака з оселедцем і стиснутим кулаком.



Одною з перших помітних акцій «Східного корпусу» (далі «СК») у Сумах була смолоскипна хода, що відбулася у листопаді 2016 року. Якщо подивитися відео з події, то початок акції дуже нагадує так звані «збори», які були дуже популярні у Сумах в 90-ті і не припиняють своєї діяльності аж до сьогодні. Молоді і дуже молоді люди у спортивному одязі, почасти з масками на обличчі, організовані. Єдина відміна, що ця акція проходила відкрито і в центрі міста (збір біля ТЦ «Мануфактури»), а замість молотків чи арматури, учасники мали факели, а попереду несли червоно-чорний прапор з надписом «Героям слава». До речі, смолоскипи були однотипними, тобто виробництво їх було налагоджено централізовано, що вказує на організаційні/фінансові можливості «СК».

Значно скромнішою, однак більш промовистою була хода у вересні 2016 року. Поки що жодних смолоскипів та лозунгів, лише два прапори і біля сотні підлітків, радих пройтися Соборною. Якби не деякі елементи одягу, відео цілком можна було сприйняти за артефакт з 90-тих. Але ні, це – сумське сьогодення.



Ще однією гучною подією була поява членів «СК» (бійцями їх називати не варто, бо бійці на фронті) на сесії Сумської облради, де вирішувалось питання про зняття з посади голови облради Семена Салатенка. «СК» намагався цьому завадити (пан Сокур стверджував, що його організація просто прийшла підтримати порядок на сесії). Підтримка порядку полягала то в блокуванні трибуни, та в висловлюванні образ на адресу противників голови облради. Цікаво, що тематика образ майже повністю вичерпувалася сексуальними перверсіями, а задіяний словесний репертуар був дуже схожий на «феню», тюремний жаргон.



Врешті-решт пан Салатенко таки був позбавлений своєї посади. На що пан Сокур відверто заявив (в інтерв’ю «SumyToday» ): «Нам був не принциповий як такий Семен Палич (Семен Салатенко, – ред.). Буде інший голова обласної ради – будемо всіляко сприяти. Ми раді будь-якому губернатору, меру і всім іншим депутатам. Ми з усіма намагаємося налагодити відносини».

Уже в лютому цього року «СК» спробував «налагодити відносини» з сумськими перевізниками, що займалися обслуговуванням маршрутів на Київ, Харків та інші міста. Члени «СК» почали блокувати міжміські маршрутки, не допускали пасажирів, при цьому переконували, що захищають інтереси саме пасажирів, критикуючи перевізників. Між членами «СК» та водіями маршруток виникали бійки та штовханина, скаржилися і пасажири, які не могли виїхати з Сум. Поліція у ситуацію не втручалася, лише фіксувала події. Цікаво, що разом з представниками «СК» до маршруток приходив, як повідомляє «Данкор» начальник управління Держтрансбезпеки в Сумській області Іван Суліма. Він же потім, на засіданні робочої групи при облдержадміністрації, розповідав про власників великих автобусів, які мають збитки через діяльність «маршуточників». Все це було схоже на спробу переділу великого ринку міжміських перевезень. Перевізники встояли, але незабаром вартість проїзду до Києва збільшилася з 200 до 250 грн. Такий ось захист прав пасажирів.

Досить швидко «СК» почали критикувати за те, що в його лавах перебувають кримінальні елементи , зокрема авторитет на прізвисько «Кабан». Але Денис Сокур заявив, що його не хвилює, чим людина займалася до «СК». Ось така неперебірливість

Апофеоз з побиттям

Але справжній зірковий час «СК» настав 10 травня, коли в міськраді зібралися обговорити ситуацію з маршрутками. Мова ішла про використання міськими перевізниками GPS, щоб пасажири могли в поточному режимі відслідковувати наявність мікроавтобусів на маршруті. На обговорення прийшли представники «СК» на чолі з паном Сокуром, які почали виступати проти подорожчання проїзду з 3 до 5 гривень, хоч рішення з цього приводу ухвалює виконком, а не депутати чи громадськість. Та пан Сокур з підлеглими був налаштований на конфлікт. Показовою є фрагмент розмови з секретарем міськради Андрієм Барановим, під час якої Денис Сокур несподівано починає волати: «Не надо орать, слышишь! Спокойней разговаривай!». Класичний прийом вуличної дискусії. Далі, зазвичай, застосовуються кулаки. І тут все розгорталося за цим гопницьким каноном. Цікаво, що об’єктом нападу став Андрій Крамченков, депутат фракції «За Україну!», яка знаходиться в опозиції до міської влади і виступає проти підвищення ціни проїзду. За словами пана Андрія, його вдарили в обличчя, після чого він відштовхнув Дениса Сокура, миттєво на Андрія напали зі спини, повалили і почали бити. На щастя, побиття вдалося швидко припинити, після чого була викликана поліція. На відео чутно, як Денис Сокур питає (російською) у Андрія Крамченкова «Кто ты такой, сам по себе, как человек? Кто ты такой?», що знов таки добре лягає в традиції вуличних дискусій, чи радше розбірок. Також пан Сокур запитував «А то шо?» і це питання вже встигло стати мемом (див. малюнок).





Пізніше стало відомо, що сумським відділом поліції було відкрите карне провадження по статті 129 (погроза вбивством) та статті 125 (завдання легких тілесних ушкоджень). Зараз по цим провадження робиться перевірка, повідомила начальник відділу коммунікацій поліції Сумщини Ельвіра Біганова. Із засудженням побиття та погроз виступили міський голова Олександр Лисенко, який заявив, що ця бійка має стати першою і останньою в стінах міськради, та нардеп Олег Медуниця, який заявив, що «кримінальний елемент намагається вийти із маргінесу в політику», а тих, хто в Сумах представляє «СК» назвав покидьками, гопотою та кримінальщиками.

Що далі

Тепер справа за поліцією, але саме це примушує дивитися зі скептицизмом на можливість розслідування і покарання винних. У Сумах вже масово підпалювали авто, серед білого дня викрадали бізнесменів, били громадських активістів, то чому б і побиття у міськраді не закінчилося так само – нічим? І відповідь на знамените «А то шо?», може бути – нічого. Тим більше, що існування організацій подібних до «СК», вигідно правоохоронній системі. По-перше, як надійний спосіб очорнити справжні націоналістичні організації, а по-друге, як непоганий засіб заробітку. Бо ж якщо є «СК», то можливо є і окремий прайс, щоб захистити від «СК»? Вже згадуване подорожчання поїздок до Києва може бути пов’язане саме з цим.

Цікаво, що на фоні цих молодих «політиків», починають непогано виглядати старі. У Сум, звісно, не найкращий мер, але, принаймні, не вживає феню і не б’є опонентів. Про що ще можна мріяти?

А «СК» провів розкішну рекламну кампанію своїх послуг. Хлопці можуть заблокувати бізнес, можуть прийти на сесію, а можуть і напасти на депутата прямо у міськраді. Хочете, щоб цього з вами не сталося? Співрацюйте. Пан Сокур каже, що його організація існує за принципом самофінансування. Це дало привід проводити паралелі з тими самими «зборами», де також було «самофінансування» у вигляді грошових поборів. Але в даному випадку, судячи з того, які теми хвилюють «СК», мова радше іде про те, що "самофінансувати" будуть бізнес та політичні сили, яких будуть до цього мотивувати. На питання, хто оплачує роботу організації, Денис Сокур відповів: «патріотизм». Тепер це називається так. А хто не платить, той москаль? В цій «патріотичній» логіці, мабуть, так. Ось і маємо ексклюзивний сумський продукт, коли традиційна місцева страва «збори», була загорнута в націоналістичну обгортку і реалізується тепер, як оригінальний політтехнологічний витвір. Підтримуй своє, підтримуй «атошо».

Команда Sumy.Today
Last edit: 13 трав. 2017 23:35 by Вічеслав.

Будь-ласка, Увійти або Відкрити рахунок, щоб приєднатись до розмови.

  • Вічеслав
  • Вічеслав аватар Автор теми
  • Оффлайн
  • Адміністратор
  • Адміністратор
  • Україна - понад усе!
Більше
11 трав. 2017 08:28 #2413 від Вічеслав
«Східний корпус» роз’яснив, чому перешкоджав перевізникам
Субота, 04 Лютого, 2017
Три дні поспіль у Сумах проходило протистояння між нерегулярними міжміськими перевізниками та ГО «Східний корпус», яка нібито допомагала Укртрансбезпеці перевіряти діяльність маршрутників.

З цього приводу ГО «ВПО «Східний корпус» розповсюдила свою офіційну заяву.

«Активістами Східного корпусу було направлено до Укртрансбезпеки листа з вимогою здійснити перевірку нелегальних перевізників. Відповідно, коли була отримана згода на проведення перевірки, активісти організації виявили бажання особисто бути присутніми задля уникнення будь-яких корупційних дій, тобто взяти перевірку під власний контроль.

Під час здійснення громадського контролю було зафіксовані дії, які заважали перевірці. Наразі поліція вивчає цю ситуацію, адже це є порушенням. Перевізники були дуже не задоволені.

Питань до організації бути не може, адже укртрансбезпека склала цілий ряд актів про порушення. Начальник управління Сумського укртрансбезпеки назвав ці перевезення незаконними, чим довів припущення активістів.

Чому небезпечні незаконні перевезення?

Людина фактично не має квитка, а значить - не має страховки. Візьмемо приклад вокзалу. Там обов’язково людина отримує квиток, в якому зазначається страхування життя людини. Відповідно, у приватників немає контролю, вони від’їжжають не від спеціально призначеного місця ( вокзалу). Вони ухиляються від сплати податків, від роботи з автовокзалом, який би контролював і технічні моменти, і стан водія перед маршрутом. Іншими словами, люди не знають що на них чекає в дорозі, в якому стані водій, чи все добре з транспортом. Кожен у кого є мікроавтобус може робити такі перевезення чи то від «СанАвто», «СервісЛюкс» чи від «ЕлітЕкспрес» та при цьому, не нести відповідальність за життя людей, яке ніяк не захищене.

Нагадаємо, нещодавно сталась аварія за участі одного з перевізників, в якій були тяжкі травми і навіть, летальні випадки. Перевізникам не вигідно діяти в рамках закону, адже це значно зменшить їх фінансовий дохід, хоча це збільшило б надходження до бюджету та покращило якість перевезень.

«Східний Корпус» виступає проти поротиправних дій та «анти бюджетних» ідей. Активісти хочуть щоб перевізники діяли в рамках закону, як це вимагає чинне законодавство про транспорт. Активісти фіксували факти перевірок і не допускали порушень, чим здійснювали контроль за діяльністю Укртрансбезпеки, як виконавчого органа, який почав невідкладно діяти та виконувати функціональні обов'язки лише на вимогу громадської організації.

Перші перевірки закінчилась вдало. Акти про порушення складені. Припущення активістів доведені.

Активісти громадської організації Східний корпус наполягають на правовому врегулюванні транспортної ситуації що склалась у Сумах допоки це не відповідатиме вимогам закону про транспорт.

Також, активісти занепокоєні фактом перевантаження громадського транспорту у місті, коли, наприклад у 24-місне маршрутне таксі водії набирають майже у двічі більше пасажирів, що призводить до різного роду негативним випадкам, тому наступні дії у врегулюванні транспортних питань будуть у цьому напрямку, допоки у транспортна система у місті не відповідатиме нормам законодавства, вимогам часу та запиту населення на якісні, безпечні та комфортні перевезення», - йдеться у заяві.

Будь-ласка, Увійти або Відкрити рахунок, щоб приєднатись до розмови.