×
Віртуальна Політична Кухня (ВПК)

Приватна територія необмеженого доступу

file Питання ЩО РОБИТИ, ЯКЩО ВИ ПОШКОДИЛИ (РОЗБИЛИ) ТОВАР В СУПЕРМАРКЕТІ?

  • Вічеслав
  • Вічеслав аватар Автор теми
  • Оффлайн
  • Адміністратор
  • Адміністратор
  • Україна - понад усе!
Більше
08 квіт. 2018 21:46 #2870 від Вічеслав
ЩО РОБИТИ, ЯКЩО ВИ ПОШКОДИЛИ (РОЗБИЛИ) ТОВАР В СУПЕРМАРКЕТІ?
11.12.2017
Автор: Колегія Адвокатів України

Досить часто трапляються ситуації, коли ми випадково пошкоджуємо (розбиваємо, трощимо) товар у магазині чи супермаркеті. Фактично нам доводиться оплачувати продукцію, яку ми не бажали купувати, і окрім того не повинні були.

Для того, щоб не опинитися в такій ситуації, необхідно пам’ятати:

· Закон України «Про захист прав споживачів» гарантує право споживача на вільний вибір товарів належної якості. Тому примусити оплатити товар, який Ви не бажаєте купувати і який є пошкодженим, адміністрація торгівельного закладу не має права.

· Відповідно до положень статей 323 і 668 Цивільного кодексу України ризик випадкового знищення або пошкодження майна лежить на власникові. Тобто, до того часу, доки Ви не оплатили товар на касі, Ви не є його власником і тому не відповідаєте за його пошкодження.

· Якщо Ви ненавмисно пошкодили (розбили) товар, наприклад, дістаючи його у випадку, якщо вся продукція на полицях розміщена занадто щільно, і тому зачепили інші продукти, в такому разі Ви також не повинні нести за це відповідальність, оскільки адміністрація торгівельних закладів зобов’язана розташувати товар так, щоб він не заважав покупцеві.

Інструкція:

· Якщо з Вами сталася така ситуація, не поспішайте сплачувати за непотрібний

Вам товар неналежної якості.

· Наполягайте на складенні акту про пошкодження товару, а також про обставини, які виключають Вашу вину (неправильно розставлений товар, вузькі проходи тощо). За можливості знайдіть свідків, які змогли б підтвердити дані обставини.

· Якщо і після вчинення зазначених дій охорона та адміністрація торгівельного закладу наполягають на оплаті Вами пошкодженого товару, то в даному випадку необхідно звернутися до відповідного територіального органу державного контролю за додержанням прав в сфері захисту прав споживачів (контактні данні такої установи мають бути зазначені в Куточку споживача торгівельного закладу).

Важливо !

Якщо охорона або адміністрація супермаркету не надає Вам можливості вийти за межі торгівельного закладу, доки Ви не сплатите за товар, або до Вас було застосовано силу, в такому разі викликайте працівників Національної поліції, оскільки такі дії вказаних осіб є незаконними.

Законодавча база: З акон України «Про захист прав споживачів»

Цивільний кодекс України
Автор поради - адвокат, Голова Адвокатського об'єднання "Колегія адвокатів України" , Михайло Гончаров

Будь-ласка, Увійти або Відкрити рахунок, щоб приєднатись до розмови.