× Що будуємо і як. Вимоги до нашого спільного дому.

file Питання "Фантастичний" план порятунку України, або чергова маячня

  • Вічеслав
  • Вічеслав аватар Автор теми
  • Оффлайн
  • Адміністратор
  • Адміністратор
  • Україна - понад усе!
Більше
06 бер. 2018 09:54 #2822 від Вічеслав
Олександр Ружанський
06.03.2018
ЩО РОБИТИ. ВЖЕ БЕРЕЗНЕВІ ТЕЗИСИ. :)

Оскільки друзі постійно питають мене, що потрібно робити на мою думку зараз в країні, як і обіцяв, викладаю свій погляд на цю тему.

Цей текст я публікував ще в лютому того року. Зараз я зробив йому деякий апгрейд: десь додав, щось змінив, але загальне уявлення того , що треба робити в мене залишилося таким, як і раніше.


В цьому дописі питання зрадницької і злочинно - корупційної сутності діючої влади не обговорюється з причини його очевидної риторичності.

Приклад:
Після фактичної капітуляції Османськой імперії в 1918 році, Кемаль Ататюрк, який був незадоволений капітуляцію, звільнився з турецької армії і влітку 1919 р. почав створювати нові органи представницької влади в Туреччині на противагу існуючим. Після розпуску османського парламенту Ататюрк оголосив про скликання Великих національних зборів Туреччини, які стали новим парламентом, після чого створив паралельний османському, уряд, який почав працювати в Анкарі.

За це уряд Османської імперії засудив Ататюрка до страти. Але, вже було пізно. Влада поступово, але швидко перейшла до Ататюрка і його прихильників. Своїми подальшими діями Кемаль Ататюрк зупинив окупацію Туреччини, повернув частину втрачених територій і на руїнах ісламської, Османської імперії створив потужну світську, національну державу - Туреччину.

Звісно, будь-який історичний та успішний приклад не може бути повною калькою для застосування в майбутньому. Проте, на мій погляд, саме цей приклад створення паралельних органів влади Ататюрком може бути корисним для України. Бо наша паскудна діюча влада ні за яких обставин добровільно піти не погодиться. А, якщо і погодиться, то тільки для того, щоб за рахунок політичного шахрайства і махінацій повернутися знов.

Тому, план порятунку України може бути таким :

1. Як можна скоріше зібрання патріотичних активістів, політиків і представників націонал - демократичних рухів, які беззаперечно опозиційно налаштовані відносно діючої влади. Таке зібрання повинно в найкоротший термін відпрацювати лише одне, але надважке питання : вибори в Конгрес національного порятунку України (назва умовна), який стане громадянською альтернативою існуючій владі.

2. Вибори в КНПУ проводяться на поза партійній основі, шляхом рейтингового онлайн голосування за особистостей з числа відомих опозиційних і патріотично налаштованих активістів, політиків і правозахисників. Позапартійність таких виборів не виключає членства кандидата в якийсь партії, проте такий кандидат повинен, або публічно оголосити, що у разі обрання він буде керуватися не партійними настановами, а рішеннями КНПУ і власною сумлінністю, або відмовитися від участі у виборах.

3. Обраний Конгрес створює свої представницькі органи на місцях, в першу чергу, в обласних центрах, які впроваджують на місцевому рівні рішення КНПУ та акумулюють навколо себе патріотичний і громадський актив.

4. КНПУ утворює таку свою структуру з наступних департаментів:
1. Оборонного.
2. Правоохоронних органів і правозахисної діяльності.
3. Економіки.
4. Місцевого самоврядування.
5. Силової підтримки і захисту.
6. Технічного забезпечення. (фінансової діяльності і секретаріату).

Голови департаментів, за виключенням голови департаменту Технічного забезпечення, утворюють керівний орган КНПУ в якому рішення приймаються більшістю голосів.

(Це дуже приблизний і схематичний варіант структури. Єдине, з чого я виходив особисто, це те, що нам потрібен не лідер, у якості керівника протестного руху, а креативна лідерська група однодумців-патріотів.
Одна людина - це легка мішень, у звичайному та переносному значенні. Група однодумців завжди повинна бути готова до заміни будь-кого з її учасників без втрат для загальної справи.)

5.. КНПУ оголошує наступні вимоги:

- негайна відставка Порошенко;
- прийняття Верховною Радою в найкоротший термін нового закону про вибори, виключно на пропорційній основі, за відкритими спискам, і з забороною обиратися до ВР більше двох разів;
- відставка діючого складу ЦВК і обрання нового з обов'язковим узгодженням нових членів з КНПУ.
- розпуск одразу після прийняття вказаних законов діючої Верховної ради і оголошення нових виборів до неї.

6. КНПУ створює конституційну комісію, яка або, виробляє нову Конституцію, або пропонує зміни до діючої. За цими змінами повноваження Президента максимально звужуються до церемоніальних і підстраховуючих функцій. Єдиною головою виконавчої влади стає Прем'єр-міністр обраний парламентом.

7. Аби уникнути збройного протистояння в державі, на період до обрання нової ВР, КНПУ, разом з діючим парламентом, створює технічний уряд де усі силові міністри та міністр закордонних справ призначаються тільки за узгодженням з КНПУ.

Це, щодо технології зміни діючої влади. Все дуже схематично і з урахуванням запобігання громадянського конфлікту.

Щодо подальших змін в країні. Моє особисте бачення :

1. Ліквідація Прокуратури України в нинішньому вигляді і створення нової прокуратури з єдиною функцією публічного обвинувачення.

Керівний орган прокуратури - ГПУ повинен бути ліквідований. Прокуратура повинна мати не вертикальну структуру, а лінійну і складатися з окремих, самостійних територіальних (обласних) прокуратур, де прокурор обирається голосуванням на місцевому рівні.

Процесуальне керівництво слідством прокуратурою повинно бути ліквідовано.
Всі функції прокуратури не пов'язані з безпосередньою участю прокурорів у судочинстві, в тому числі, ведення Єдиного реєстру досудових розслідувань і міжнародно - правове співробітництво, повинні бути передані Міністерству юстиції.
За таким сценарієм, діюча прокуратура України, яка з часів СРСР залишилася “зброєю партії”, а в сучасному вигляді - зброєю будь-якої партії влади, буде ліквідована, а загальна чисельність співробітників нових прокуратур знижена мінімум у три рази від сьогоднішньої.

2. Створення справжнього суду присяжних. Звільнення і перепризначення ВСІХ суддів за відкритим і публічним конкурсом. Судді, чиї статки не будуть підтверджені ОСОБИСТИМИ доходами звільняються пожиттєво.
В подальшому суддя, по справам якого буде прийнято хоча б два рішення ЄСПЛ не на користь держави, теж повинен звільнятися пожиттєво.

В той же час, по ВСІМ справам, в яких прийнято рішення ЄСПЛ не на користь держави, призначені виплати громадянам України в регресному порядку (після їх виплати державою) сплачуются суддями, прокурорами і слідчими, дії і рішення яких призвели до встановлених ЄСПЛ порушень прав людини.

3. Скорочення МВС мінімум в 2 рази з переходом від окремих оперативних і слідчих структур до загальної служби детективів. Ліквідація в поліції Департаменту захисту економіки і Департаменту боротьби з торгівлею людьми.
Перший, взагалі як рудимент совка і чиста корупція, другий - як кришування проституції і не менша корупція ніж в першому.

4. Позбавлення СБУ функцій боротьби з корупцією і передача слідства СБУ до Державного бюро розслідувань. СБУ повинна стати виключно оперативною і аналітичною спецслужбою і позбавитися радянських атавізмів КДБ.

5. Повна ліквідація державних адміністрацій. Вся влада на місцях - органам місцевого самоврядування.

6. Радикальне зниження розмірів і кількості податків. Ліквідація корупційного ПДВ і перехід на зрозумілий і простий в адмініструванні податок з продаж.
Найінноваційніша економіка світу - американська, працює без ПДВ

7. Ніяких соціальних податків з робітників на підприємствах. Всі податки на фізичну особу людина платить самостійно, завдяки чому починає самостійно оцінювати їх розмір через власну кишеню.

8. Максимальне залучення великих і технологічних інвестицій. Компанія, яка вкладає не менше 50 - 100 мільйонів доларів США звільняється від всіх податків на 10 років за єдиною умовою - мінімальна заробітна плата некваліфікованих робітників - 500 доларів, у кваліфікованих та інженерів - 1000 доларів. Інвестиційні галузі : виробництво автомобілів, літакобудування, робототехніка, сучасне верстато і приладобудування, електронні та космічні технології, тощо.

Поступове введення обов’язкової локалізації в Україні частки виробництва за інвестпроектами з аналогічним пільговим оподаткуванням вже українських виробників.

Максимальне залучення інвестицій у виробництво на вказаних пільгових умовах дасть змогу, в першу чергу, підвищити матеріальний стан українських громадян не від держави, а від приватного, нехай і іноземного,бізнесу, в певній мірі, сприяти зниженню трудової еміграції з України, а також заохочувати українських підприємців до участі у виробництві за сучасними технологіями.

І ще. Зробивши Україну великим інвестиційним майданчиком ми в достатньо великій мірі убезпечимо себе від агресивних посягань Росії. Бо я переконаний, якщо б в Криму і особливо на Донбасі повсюди стояли підприємство великих світових та іноземних компаній, ніякої окупації цих наших територій Росією не відбулося.

9. Безмитове і безподаткове ввезення уживаних автівок з Заходу не старше 15 років. Єдина платня при реєстрації такої автівки - 100 доларів США на дороги.
І це не популізм. Це життєвий комфорт наших громадян і це збереження життя сотень українців, які змінять труни з колесиками на яких зараз вони змушені їздити на автівки з зовсім іншою пасивною та активною безпекою.
Додатково заборонити в’їзд на територію ОРДЛО і в Крим громадянам на таких автомобілях. Ці машини повинні бути привілеєю виключно вільної України.

10. Визнання неконтрольованих територій Донбасу і Криму окупованими Росією з перекладанням усієї відповідальності за гуманітарну ситуацію на цих територіях на окупанта з припиненням соціальних виплат усім, хто там знаходиться на постійній основі. Пенсійний та соціальний туризм з ОРДЛО необхідно жорстко припинити. Зекономлені гроші направити переселенцям з окупованих територій для придбання житла.

11. Негайне встановлення візового режиму з РФ, поступове, але швидке припинення усіх економічних зв'язків з Росією до звільнення УСІХ захоплених нею українських територій, включаючи Крим;

12. Заборона, аж до кримінальної відповідальності, будь-якої торгівлі з ОРДЛО і Кримом, включаючи транзитну.

13. Введення процедури підтвердження статусу українського виборця для всіх громадян України шляхом проходження іспитів на базові знання української мови та Конституції України. Особи, які не пройдуть дані іспити, або відмовляться від них , позбавляються права обирати і бути обраним до представницьких органів влади всіх рівнів.

14. Введення страхової медицини, а також накопичувальної системи пенсійного забезпечення, замість солідарної.
Навіщо у цих сферах ми вигадуємо велосипед, який до того ж виходить кривим, косим і недолугим?

15. Поступова відміна усіх законів прийнятих ВР з порушенням регламенту і процедури та встановлення суворої кримінальної відповідальності за голосування за іншого депутата у ВР та в усіх інших представницьких органах влади.
Не став писати тут про боротьбу з корупцією, про обов'язкове притягнення до відповідальності всіх з очільників діючої влади, які задіяні в корупції і державній зраді, бо це потребує більш детального опису. Проте, зауважу про необхідність повернути дію принципу невідворотності покарання саме, і в першу чергу, для держслужбовців, що є одним з ключових моментів у змінах в країні.

Взагалі-то, в цьому тексті дуже мало написано. Насправді ідей набагато більше. :) Втім, ще раз наголошую, що викладене є моїм особистим поглядом і я розумію, що не всі і не у всьому зі мною погодяться.

Будь-ласка, Увійти або Відкрити рахунок, щоб приєднатись до розмови.

Модератори: Анубіс